keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Tein minä akryylit muoteilla

Halusin kokeilla osaisinko tehdä kynnet muotteja käyttäen. Päätin tehdä akryylit tällä kertaa.
Joten ensin kynsinauhojen kimppuun, sitten omien kynsien viilailu ja puhdistus ja muottia kiinni...
Tässä mun "kynsistudio" keittiön pöydällä :)



Aikaa puuhaan kului ihan tolkuttomasti, mutta mikäs siinä, kun se on kuitenkin  mukavaa puuhaa... En ehtinyt ottaa enempää vaihekuvia, joten tässäpä vasen käsi, kun olin tehnyt kärjet muoteilla ensin kirkkaalla akryylilla, sitten päälle valkoisella. Omien kynsien alueet ensin vaaleanpunaisella ja sitten koko kynnet kirkkaalla akryylilla. Sen jälkeen viilailin pahimmat töyssyt pois ja buffailin.



Pituuteen olin tyytyväinen. "Hymyt" oli mennyt vähän miten sattuu ja varmaan johtuu aika paljon siitä, että kun itselle tekee, niin kynsiä tuijottaa vaan pääasiassa yhdestä suunnasta... ;) Noh, pannaan korvan taakse, että tässä kohtaa on parantamisen varaa.


Sen jälkeen viimeistelin päällysgeelillä. Kärkiin laitoin ensin vähän lisää valkoista valkoisella geelillä, kun tuo akryylivalkoinen oli mun mielestä vähän liian haalea väri... Yritin samalla vähän korjailla niitä "hymyjä".



Oikea käsi näyttää omituisen ryppyiseiltä :DDD


Kun valtaisa urakka oli ohi, palkitsin itseni viskipaukulla :D Ja innostuin ottamaan vähän "taidekuvaa"...



Huh huh. Nyt on vähäksi aikaa kestävät kynnet. Noita muotteja en ehkä ihan heti ala kokeilemaan uusiksi. Melko työlästä näin amatöörille ja tällä kertaa omat kynnet oli vielä niin nysät, että muotteja oli vaikea saada asettumaan hyvin paikoilleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti