keskiviikko 25. tammikuuta 2012

One Lovely Blog Award


Kiitoksia Bambille haasteesta ja tunnustuksesta :) Otan sen mielelläni vastaan.

Säännöt:
1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin. 
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi. 
3) Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.


Joten tässä tulee:

1. Tykkään syödä Risifrutteja. Mansikka ja vadelma on mun suosikkeja... :)













2. Olen koiraihminen, mutta ikävä kyllä allerginen koirille. Ja kaikille muillekkin eläimille :((( Mulla oli silti kaksi kääpiökoiraa, joitten kanssa pystyin elämään, mutta jouduin niistä luopumaan muista syistä. Silti koirakuume vaivaa koko ajan...





3. Toinen kuume on vauvakuume. Krooninen. Haluisin 4 lasta, mutta nyt yksinhuoltajana se on vähän vaikea toteuttaa :P Joten yritän nauttia elämästä kahden maailman ihanimman ipanan kanssa :)



4. Osaan tehdä marsipaanista ja sokerikuorrutteesta hienoja, syötäviä kakunkoristeita ja muutenkin koristella kakkuja. Ja tietty se kakkujen leipomominenkin onnistuu ;)





5. Tykkään tv-sarjoista. Ja tykkään katsoa niitä dvd:ltä sarja kerrallaan kaikki tuotantokaudet putkeen. Ei tietty yhdeltä istumalta, mutta niin monena iltana, että kaikki on katottu. Tässä jotain suosikkeja: Sinkkuelämää, Greyn anatomia, Lost, Täydelliset naiset, Muodon vuoksi, Heroes, Rimakauhua ja rakkautta...



6. Olen materialisti. Joten kämppä on täynnä tavaraa :P Vaikka yritän välillä myydä turhia pois, niin rojua on koko ajan ihan liikaa... Ja olen onnistuneesti opettanut lapset samaan käyttäytymismalliin ;)



7. Luulin aina olevani kesäihminen ja varmaan pitkään olinkin, mutta nyt olen taatusti enemmän syksyihminen. Kesän kuumuus pelkästään ahdistaa ja talvesta en oo koskaan tykännyt. Paleleminen on ihan hanurista. Lämmin syksy ja viileä tuuli on aivan ihanaa <3


Haastan itse nämä (voi olla, että jotkut näistä on jo haasteen saaneetkin, mutta ei kai se haittaa...):

1 kommentti:

  1. kiitoksia! (: Taidan kyllä itse jättää tämän väliin, sillä olen tehnyt sen joskus aikasemmin jo enkä millään keksi mitään jänniä asioita itestäni :D

    VastaaPoista